План самоосвітньої роботи вчителя
на 2017-2018 навчальний рік
ПІБ вчителя Боярко Валентина Василівна
Проблема, над якою працює вчитель: Розвиток мовленнєвої компетенції учнів засобами сучасних технологій на уроках української мови та літератури
Мета: Створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини на уроках словесності; створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня; розвиток соціальної, громадянської та комунікативної компетентності дитини.
Завдання: Збагачення і розвиток творчого потенціалу, підвищення професійної майстерності вчителя; активне впровадження інноваційних форм методичної роботи, досягнень і рекомендацій психолого-педагогічної науки
Напрямки самоосвіти
|
Зміст діяльності
|
Термін виконан ня
|
Відмітки провиконання
|
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
робота з документами, що регулюють навчально-виховний процес
|
Опрацювати та вивчити нормативно-правові документи:
| ||
А) Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. Загальна частина (постанова Кабінету Міністрів України від 23.11. 2011 року №1392);
|
серпень
| ||
Б) Методичні рекомендації щодо вивчення української мови у 7-9 та 10-11-х класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016-2017 н. р.; (Лист МОН від 17.08.2016 року 1/9-437)
|
серпень
| ||
Навчальна програма для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів: Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом Міністерства від 29.05.2015 № 585);
|
серпень
| ||
Програми 10-11 класів,затвердженими наказом Міністерства від 28.10.2010 № 1021; рівень стандарту за змінами, затвердженими наказом Міністерства від 14.07.2016 № 826.
|
серпень
| ||
Наказ МОН №496 від 3.06.2008р. «Про затвердження інструкції з ведення класного журналу 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»
|
серпень
| ||
З) «Про затвердження правил використання комп’ютерних програм у навчальних закладах» (Наказ МОН України від 02. 12. 2004 року №903);
|
серпень
| ||
И) «Про затвердження Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності» (Наказ №305 від 18.08. 1998 року, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 24.09.1998 року № 598 /3038);
|
серпень
| ||
І) Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс учнівської творчості (Наказ МОН України, Міністерства культури і мистецтв України, Державного комітету України у справах сім’ї та молоді від 29.08. 2003 року №585 (529) 975);
|
серпень
| ||
Й) Про затвердження Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (Наказ МОН України від 30.12.2014р. № 1547 )
|
серпень
| ||
Нормативні документи із ЗНО :
| |||
А) Деякі питання проведення в 2017 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти (Наказ МОН від 27.07.2016 № 889)
|
серпень
| ||
Б) Порядок проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2017 році;
|
січень
| ||
В) Положення про апеляційну комісію Українського центру оцінювання якості освіти;
|
січень
| ||
Опрацювати збірники підготовки до ЗНО:
А) Авраменко О.М., Блажко М.Б. Українська мова та література: Довідник. Завдання в тестовій формі. І частина. ЗНО 2016. – К.: Грамота, 2016.
|
січень
| ||
Б) Авраменко О.М. Українська мова та література: Збірник завдань у тестовій формі. ІІ частина. ЗНО 2016. – К.: Грамота, 2016.
|
січень
| ||
В) Авраменко О.М., Дідух Т.І., Чукіна В.Ф. Українська мова та література. Власні висловлення: рекомендації, критерії, зразки. – К.: Грамота, 2016.
| |||
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОБОТА
|
Опрацювати нову методичну літературу з проблеми, над якою працюю.
|
протягом року
| |
Брати участь у:
| |||
А) роботі шкільного проблемного семінару з впровадження педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського;
|
протягом року
| ||
Б) засіданнях шкільного методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу предметів;
|
протягом року
| ||
В) відвідуванні уроків у вчителів гуманітарного циклу предметів;
|
протягом року
| ||
Г) роботі районних семінарів учителів української мови та літератури;
|
протягом року
| ||
ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАТИКА
|
Передплатити періодичні фахові видання: газету «Освітянське слово», газету «Зоря», журнал-комплект «Дивослово + «Бібліотечка «Дивослова».
|
вересень
травень
| |
ВИВЧЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ППД
|
Вивчати досвід роботи вчителів-методистів української мови та літератури СЗШ №19 міста Кіровограда Жарської Л.М. та СЗШ №32 Котляренко Н.М. та вчителя-методиста російської мови та світової літератури СЗШ №26 Гузь О.О.
|
протягом року
| |
ПІДВИЩЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО РІВНЯ
|
Вивчати наукову, методичну, педагогічну літературу, знайомитися з періодичними виданнями щодо викладання української мови та літератури.
Опрацювати наукову працю к.п.н. Миколаївського державного педінституту В.І.Шуляра «Компетентнісний підхід у діяльності вчителя літератури та учня-читача»
Вивчати методичну, педагогічну літературу та періодичні видання щодо викладання української мови та літератури:
1.О.Закревська «Використання мультимедійних технологій на уроках української словесності»;
2.Голуб Н. Сучасний урок української мови в умовах компетентнісного навчання / Н. Голуб //Українська мова і література в школах України. – 2014. – № 7-8.– С. 69-71.
3. Глазова О. Робота над портретним нарисом у 7 класі / О. Глазова //Методичні діалоги. – 2015. – №3. – С. 20-23.
4. Завдання для підготовки учнів та студентів до участі в мовно-літературних конкурсах, олімпіадах / уклад.: В.М. Нудний, Г.В. Мінич, І.А. Маранська. – Кіровоград, 2013. – 92 с.
|
протягом року
| |
Опрацювати статті журналу «Дивослово»:
Корицька Г. Блог-технології у процесі навчання української мови / Г. Корицька // Дивослово. – 2015. – № 1. – С. 2-9.
Передрій Г. Про цікаві завдання й ігрові форми роботи з української мови. – ж. «Дивослово», №1, 2005.
|
протягом року
| ||
Л. Телішевська. «Фанфіки: форми і методи». – ж. «Дивослово», №7-8, 2013.
|
протягом року
| ||
І. Павлів. «Новий вид учнівської творчості». – ж. «Дивослово», №7-8, 2013.
|
протягом року
| ||
О. Криворотенко. «Створюємо фанфік за оповіданням Євгена Гуцала «Сім’я дикої качки». – ж. «Дивослово», №7-8, 2013.
Т. Гнаткович. «Профілізація вивчення української мови». – ж. «Дивослово», №2, 2009.
|
протягом року
| ||
А. Мех. «Формування літературних компетенцій за допомогою інформаційних технологій та інтернет-ресурсів». – ж. «Дивослово», №6, 2009.
|
протягом року
| ||
Н. Бондаренко, Н. Скрипець. «Диктант як ефективний прийом навчання правопису». – ж-л «Дивослово», №2, 2014.
|
протягом року
| ||
Л. Варзацька. «Загальнонавчальні вміння в системі компетентнісної мовної освіти». – ж-л «Дивослово», №4, 2014.
|
протягом року
| ||
ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗАГАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ
|
Перегляд вистав Кіровоградського академічного обласного українського музично-драматичного театру імені М.Л.Кропивницького.
Побувати на Всеукраїнському театральному святі «Вересневі самоцвіти»
|
протягом року
25.09
|